Hullabaloo
Bohemia Energy
Garance
- Televize
- 2037
Klient | Bohemia Energy |
---|---|
Značka | Bohemia Energy |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Alternativní dodavatel elektřiny a plynu společnost Bohemia Energy odstartoval v tomto roce druhou vlnu marketingové kampaně, jejímž cílem je podpořit akvizici nových zákazníků. Společnost zároveň spouští nové online kalkulačky, které zákazníkům přehledně ukáží, kolik mohou s Bohemia Energy ušetřit. Uvedení nových kalkulaček společnost podpoří měsíční internetovou kampaní.
Podzimní kampaň klade důraz především na produkt Garance, jenž zákazníkům nabízí až 10 let záruky nižší ceny elektřiny oproti velkým dodavatelům. Kampaň poběží v médiích 6 týdnů až do poloviny listopadu, a to formou dvaceti- a třicetisekundových spotů na televizních kanálech ČT2, ČT4, Nova, Nova Cinema, Prima (Family, Cool, Love) a TV Barrandov. Televizní spot vyrobila agentura Hullabaloo
„Předchozí reklamní kampaně v tomto ohledu spolehlivě zafungovaly, tuto jsme načasovali na období, kdy řada zákazníků zvažuje, zda od nového roku změní dodavatele energií,“ vysvětluje jednatel Bohemia Energy Jiří Písařík. „Doba je příhodná i z toho důvodu, že někteří tradiční dodavatelé mění své obchodní podmínky a chystají se zvýšit ceny, díky čemuž mohou jejich zákazníci změnit dodavatele, aniž by museli dodržet výpovědní lhůty,“ dodává Písařík.
Komentáře