Hullabaloo
Bohemia Energy
Peníze, co nikdo nechce / Leoš Mareš a další
- Venkovní
- 3841
Klient | Bohemia Energy |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | Bohemia Energy |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Boogie Films |
Web | http://penizeconikdonechce.cz |
Největší alternativní dodavatel energií v tuzemsku, Bohemia Energy, připravil kampaň nazvanou Peníze, co nikdo nechce. Ta má ukázat, že změnou dodavatele mohou lidé ušetřit peníze. Kampaň začala nebrandovanou částí, dále pak už pod hlavičkou Bohemia Energy bude probíhat skrze různé komunikační kanály až do listopadu.
Strategie je postavena na principu tzv. storytellingu. V první fázi kampaň probíhala bez uvedení značky s cílem vzbudit zvědavost a zájem o téma. První, nebrandovaná, část odstartovala 28. srpna, kdy se po České republice objevily desítky fialových kontejnerů, popelnic a košů. Spolu s jejich instalací byla spuštěna microsite a rovněž Facebookový profil. V první fázi bylo využito world of mouth v rámci sociálních sítí, což se dařilo zejména díky pozornosti, kterou fialovým kontejnerům věnovaly známé osobnosti jako Leoš Mareš, Tereza Kerndlová, David Svoboda, Petr Svoboda či Josef Dostál.
Online komunikace zahrnovala PR články na vybraných portálech (mj. Blesk.cz, TN.cz) či nebrandovaná videa na YouTube a serverech jako např. Extra.cz, Ahaonline.cz, Prozeny.cz, Onetv.cz, Ceskatelevize.cz. Doplněna byla display reklamou, nativními inzeráty v rámci RTB a remarketingem. Komunikační mix zahrnuje také outdoorové plochy, zejména plakáty a vymývání nápisu na chodnících.
Druhá část kampaně, už pod značkou Bohemia Energy, odstartovala 11. září. Komunikace se rozšířila i do televize a rozhlasu. Televizní spot v délce 30 sekund byl nasazen do vysílání na stanicích TV Nova a Televizi Barrandov. Jako doplněk ke spotům probíhá na FTV Prima reklama v HBBTV prostředí, která obsahuje injektáž (tzv. red button), Button menu a interaktivní aplikaci s možností zanechání kontaktu. Rozhlasový spot je vysílán v rámci rozhlasových stanic RadioHouse a pro Radio Impuls.
V rámci druhé fáze se rozšířila i online komunikace prostřednictvím bannerů či videí především na zpravodajských serverech a na YouTube. Zahrnuty jsou i výkonnostní formáty na Facebooku (lead Ads), textové inzeráty Adwords, Sklik, nativní inzeráty v rámci RTB nebo bannery v obsahové síti Skliku. Vedle onlinu kampaň zahrnuje i tištěnou inzerci ve vybraných titulech skupiny Empresa Media a rovněž PR podporu v širokém spektru mediálních titulů. Ta je zaměřena na edukaci veřejnosti v souvislosti se změnou dodavatele a s ní spojených témat.
Závěrečná fáze se v listopadu letošního roku zaměří na komunikaci, jak by lidé s částkou uspořenou díky změně dodavatele energií mohli naložit. Příběhy nominované návštěvníky microsite budou využity v další mediální komunikaci a na sociálních sítích.
Komentáře