Hullabaloo
Bohemia Energy
Přeběhněte k nám a ušetřete
- Tisk
- 2811
Klient | Bohemia Energy |
---|---|
Značka | Bohemia Energy |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Creative director | Jiří Pleskot |
Web | https://www.bohemiaenergy.cz/prebehnete/ |
Přední alternativní dodavatel elektřiny a plynu v Česku Bohemia Energy spustil v pondělí 4. ledna akviziční kampaň, propagující produktovou řadu Jubileum. Motto kampaně a hlavní sdělení zní Přeběhněte k nám a ušetřete až 25 %. Kampaň poběží do 29. února v televizi (na stanicích skupin Nova a Prima jde kromě upraveného dřívějšího spotu také reklamní injektáž ve vybraných pořadech), v tisku (v denících Právo, E15 či Deník formou klasické inzerce, v týdeníku Euro doporučení významných obchodních partnerů), online (bannery, Facebook) a také na webu firmy (landing page s možností uzavřít smlouvu online). Prvních sto zákazníků, kteří uzavřou smlouvu přes internet, navíc získá pár značkových tenisek Botas 66.
„Aktuální kampaň první čistě akviziční kampaní Bohemia Energy, která cílí na potenciální zákazníky rozhodnuté změnit svého dodavatele energií současně prostřednictvím televize, tisku a internetu. Tato kampaň by také měla být jakousi pomyslnou tečkou za oslavou našeho desetiletého výročí úspěšného působení na energetickém trhu, které jsme si připomínali po celý rok 2015, a proto jsme se rozhodli oslovit zákazníky s výroční produktovou řadou Jubileum,“ přiblížil jednatel Bohemia Energy Jiří Písařík.
Komentáře