upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Cool Ticketing, Negativ

Bohemia Honey
Dvakrát Bohemia Honey zdarma

Klient Rudolf Jelínek
Značka Bohemia Honey
Obor Alkoholické nápoje
Režisér Jan Střítežský

Výrobce a distributor lihovin Rudolf Jelínek realizoval v listopadu kampaň, v jejímž rámci zval spotřebitele na dvě velké slivovice s medem zdarma. Nabídka bude platit v celkem 32 podnicích v ČR po dobu tří týdnů. Kampaň je postavena na mobilní aplikaci Cool Ticket, přes niž se distribuovaly digitální kupóny. Cílem bylo podpořit likér Bohemia Honey a získat zpětnou vazbu. Spotřebitel totiž po využití kupónu hodnotil přes mobilní aplikaci chuť výrobku a prostředí podniku. Získané informace také mají pomoci vytipovat nové podniky vhodné k akvizici, respektive k rozšíření on-trade míst s nabídkou produktů Rudolf Jelínek. Emisi kuponů si Rudolf Jelínek objednal přímo.

Mobilní aplikace Cool Ticket, kterou vyvinul český start-up Cool Ticketing, umožňuje řízeně vydávat kupóny a současně monitorovat, jaký je o ně zájem. Vydání kupónů se tak dá elektronicky řídit v čase. Aplikaci už využívá například síť multikin Cinestar. "Díky naší technologii garantujeme, že jeden kupón odpovídá jednomu zákazníkovi. Zásoby, které Rudolf Jelínek do podniků zavezl, se tak efektivně využijí. Kupón zároveň odřídí skladové zásoby a uživateli nabídne podnik, kde je slivovice k dispozici," uvedl pro Médiář ředitel Cool Ticketingu Zdeněk Nový.

Kampaň podle něj cílí na 50 tisíc uživatelů Cool Ticket a běží především na Facebooku (kupón na slivovici zdarma tak mohou získat především stávající fanoušci facebookového profilu firmy Rudolf Jelínek. Zároveň běžela reklama na Bohemia Honey v televizi, konkrétně do 25. listopadu ve stanicích Prima Group. Od 27. listopadu na ni naváže sponzoring programu a pořadů Nova Group, který poběží do 13. prosince. Reklamní spot připravila agentura Negativ, režisérem a kameramanem byl Jan Střítežský, hudbu složil Jan P. Muchow.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy