Brainz
Bon Pari
Bonpařím / Denis TV
- Online
- 1472
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Bon Pari |
Obor | Potraviny |
V rámci nové kampaně pro značku Bon Pari propojuje agentura Brainz jako první v Česku svět virtuální reality s interaktivním livestreamem v segmentu FMCG. Celá kampaň s názvem Bonpařím šíří myšlenku úniku od stresujícího shonu. Hlavním heslem je: Nespěchám, bonpařím, a nic mě nerozhází.
Online kampaň se objevila na Facebooku, YouTube i Instagramu. Téma odstartovalo nejprve trojicí videí na Facebooku. Stejným heslem navázal youtuber Denis na svém kanálu Denis TV a soutěží na svém instagramovém účtu s hashtagem #bonparimesdenisem.
Soutěž vyvrcholila livestreamem na Facebooku, kde se hrálo kromě zásoby bonbónů Bon Pari také o cardboard (papírová helma pro VR), díky němuž získají hráči přístup k bonpaření ve virtuální realitě. Zúčastnit soutěže se mohl každý, kdo pod livestream (interakce s videem v reálném čase) napsal komentář bonpařím. Během půlhodiny nasbíral livestream 6.500 komentářů.
"Interaktivní facebookový livestream, který mohou diváci sami ovládat a tvorba VR videa na YouTube byl pro nás experiment a v segmentu FMCG šlo o velmi inovativní přístup komunikace. Jsme rádi, že měl klient dostatek odvahy a nadchnul se pro naše hi-tech kreativní řešení stejně jako my," hodnotí Jan Patawa, kreativní ředitel BRAINZ.
Reklamní kampaň cílí na mladou generaci uživatelů do 25 let a vznikla v rámci perspektivy dlouhodobější digitální strategie, pro kterou si společnost Nestlé vybrala agenturu Brainz.
Komentáře