Nydrle
Bonami
Krásné věci jsou u nás doma
- Online
- 2627
Klient | Bonami |
---|---|
Mediální agentura | Red Media |
Značka | Bonami |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Produkce | Cartel |
Internetový obchod s nábytkem a bytovými doplňky Bonami spustil svou první imageovou kampaň. Jejím cílem je posílit povědomí o značce a upevnit vedoucí pozici na trhu v segmentu. "Přestože náš roční obrat dosahuje k 750 milionům korun, znalost značky se pohybuje jen okolo dvou procent. Zákazníci, kteří k nám přijdou z výkonnostních kanálů, si často neuvědomují, kde nakoupili. Měníme proto komunikační koncept a na posílení brand awareness se teď víc zaměříme," vysvětlila Tereza Kučerová, marketingová ředitelka Bonami.
V kampani se Bonami prezentuje jako prodejce designového nábytku, který lze na pár kliknutí koupit online. Její nejvýraznější součástí je trojice dvacetivteřinových situačních spotů, v nichž se také poprvé objevuje nový claim Krásné věci jsou u nás doma. Součástí kampaně je i displejová reklama včetně netradičních rich media formátů.
Realizaci kampaně má na starost agentura Nydrle, která na novém komunikačním konceptu Bonami pracovala od letošního léta. Mediální strategii zajišťuje výkonnostní mediální agentura Red Media, spoty natočilo produkční studio Cartel. Všechny tři agentury jsou členy komunikační skupiny Kindred Group.
Komentáře