upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Bornier
Od roku 1816

Od roku 1816
Klient Al-Namura
Značka Bornier
Obor Potraviny

Výrobce dijonských hořčic Bornier spustil svou první imageovou kampaň v Česku. Kromě svého francouzského původu v ní komunikuje také dvousetletou historii, která se píše od roku 1816. Kampaň společně připravil výhradní distributor značky pro Česko, firma Al-Namura, s agenturou McCann Prague. Hlavním motivem minimalistických vizuálů je stopa, kterou zanechala hořčice Bornier v dějinách i na konkrétních historických osobnostech (vojevůdce Napoleon Bonaparte, skladatele Ludwig van Beethoven). Komunikace běží postupně indoor i outdoor a v tisku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy