Made by Vaculik Praha
Božkov Originál
Popoplujem / Jiří Macháček
- Televize
- 6020
Klient | Stock Plzeň-Božkov |
---|---|
Značka | Božkov Originál |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Art director | Miloslav Černý |
Creative director | Pavel Sobek |
Copywriter | Kateřina Bendíková |
Account manager | Christina Kudrevová |
Značka Božkov spouští novou televizní kampaň, kterou chce oslovit především mladší spotřebitele. Protagonistou dvou televizních spotů na Božkov Originál a Božkov Peprmint je herec Jiří Macháček. Kampaň připravila agentura Made by Vaculik, spoty režíroval Tomáš Řehořek v produkci Armada Films.
Hlavním motivem obou reklam má být kontrast "luxusnějšího prostředí" s "lidovým pitím", za něž se většinou tuzemák a zelená považují. Spot na Božkov Originál se proto odehrává v baru, kde si skupinka přátel při setkání s Jiřím Macháčkem objednává stejné pití jako on, tedy Božkov, a je překvapená, že nepije něco jiného. Druhý spot na Božkov Peprmint je situován do golfové restaurace, kde Macháček se sklenkou zelené odmítá pozvání na green s tím, že už tam dávno je.
“Zadáním bylo neukazovat Jiřího Macháčka v nějaké roli, ale v situaci, ve které se chová přirozeně jako v reálném životě,” podotkl kreativní ředitel agentury Made by Vaculik Pavel Sobek. Jako ambasador značky se Macháček údajně líbil od začátku jak klientovi, tak agentuře a jeho pozitivní roli jednoznačně potvrdily také spotřebitelské testy.
Spoty poběží od 25. května do konce června v televizi Prima a od 1. června do 3. července v televizi Nova, objeví se také na Óčku a Barrandově. Součástí kampaně budou i produktové vizuály, podpora v místech prodeje a podle firmy také několik "onlinových překvapení".
Jiří Macháček patří mezi často obsazované reklamní herce. Ve světě reklamy jej etabloval spot Stopař, který propagoval třetího českého mobilního operátora v době, kdy se jeho síť jmenovala ještě Oskar (dnes je to Vodafone). Pro vánoční kampaň Vodafonu z roku 2010 pak namluvil jeden z vánočních smrčků. V témže roce také nahrál a nazpíval televizní spot pro značku kávy Nescafé Classic.
Komentáře