upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Made by Vaculik Praha

Božkov Zelená
Sejdeme se na greenu / Jiří Macháček

Klient Stock Plzeň-Božkov
Značka Božkov Zelená
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Armada Films
Režisér Tomáš Řehořek
Art director Miloslav Černý
Creative director Pavel Sobek
Copywriter Kateřina Bendíková
Account manager Christina Kudrevová

Značka Božkov spouští novou televizní kampaň, kterou chce oslovit především mladší spotřebitele. Protagonistou dvou televizních spotů na Božkov Originál a Božkov Peprmint je herec Jiří Macháček. Kampaň připravila agentura Made by Vaculik, spoty režíroval Tomáš Řehořek v produkci Armada Films.

Hlavním motivem obou reklam má být kontrast "luxusnějšího prostředí" s "lidovým pitím", za něž se většinou tuzemák a zelená považují. Spot na Božkov Originál se proto odehrává v baru, kde si skupinka přátel při setkání s Jiřím Macháčkem objednává stejné pití jako on, tedy Božkov, a je překvapená, že nepije něco jiného. Druhý spot na Božkov Peprmint je situován do golfové restaurace, kde Macháček se sklenkou zelené odmítá pozvání na green s tím, že už tam dávno je.

“Zadáním bylo neukazovat Jiřího Macháčka v nějaké roli, ale v situaci, ve které se chová přirozeně jako v reálném životě,” podotkl kreativní ředitel agentury Made by Vaculik Pavel Sobek. Jako ambasador značky se Macháček údajně líbil od začátku jak klientovi, tak agentuře a jeho pozitivní roli jednoznačně potvrdily také spotřebitelské testy.

Spoty poběží od 25. května do konce června v televizi Prima a od 1. června do 3. července v televizi Nova, objeví se také na Óčku a Barrandově. Součástí kampaně budou i produktové vizuály, podpora v místech prodeje a podle firmy také několik "onlinových překvapení".

Jiří Macháček patří mezi často obsazované reklamní herce. Ve světě reklamy jej etabloval spot Stopař, který propagoval třetího českého mobilního operátora v době, kdy se jeho síť jmenovala ještě Oskar (dnes je to Vodafone). Pro vánoční kampaň Vodafonu z roku 2010 pak namluvil jeden z vánočních smrčků. V témže roce také nahrál a nazpíval televizní spot pro značku kávy Nescafé Classic.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy