Jazz Communications
Braník
3 fláky krkovice za 40 víček
- Televize
- 5005
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Značka | Braník |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Filmservice |
Zákaznická akce „3 fláky krkovice za 40 víček“ značky Braník společnosti Pivovary Staropramen spojuje tradiční marketing se zodpovědnostním projektem. Podporuje ji reklamní spot, který se od 8. dubna objevuje ve vysílání televize Prima. Režíroval ho Petr Čtvrtníček, namluvil Robert Nebřenský. Design promočnich obalových materialů navrhla agentura Unity design, promotion realizovala agentura Ritual.
Ti, kdo od začátku dubna do konce června nasbírají 40 víček z lahví piva Braník, dostanou od partnerů akce, českých výrobců uzenin Zeman a Makovec, balení marinované krkovice. Těch bude vydáno až 50 tisíc.
Všechna vybraná víčka, a to jak z PET lahví, tak klasických vratných, budou v rámci dobročinného projektu „Sbírej víčka, postavíme…“ použita na výrobu originálních mobilních výcvikových pomůcek pro nácvik pomoci asistenčních psů organizace Helppes. Druhým subjektem, kterému bude poskytnuta pomoc, je domov Sue Ryder pečující o seniory, kteří potřebují v důsledku nemoci či vysokého stáří pomoc druhých. Bude též vybaveno rozlehlé venkovní hřiště v mateřské škole Lechoviczowa v Ostravě.
„Projekt 'Sbírej víčka, postavíme…' jsme zahájili už v minulém roce, kdy se ho účastnili především zaměstnanci společnosti Pivovary Staropramen. Podařilo se vybrat 490 kg umělohmotných víček, která pak posloužila k výrobě hracích prvků na vybraných dětských hřištích. Nyní do toho projektu prostřednictvím aktivity značky Braník zapojíme i naše spotřebitele,“ uvedla Edita Šilhánová, ředitelka oddělení vnějších vztahů Pivovarů Staropramen.
Komentáře