upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Jazz Communications, Newcast, Ritual

Braník
Braník. Pivo jedna radost

Klient Pivovary Staropramen
Mediální agentura Universal McCann
Značka Braník
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Filmservice
Režisér Petr Čtvrníček
Web http://www.branik.cz/

Pivovary Staropramen spouštějí novou kampaň značky Braník, zastřešenou mottem Pivo jedna radost. Kromě vysílání nového televizního spotu, rozhlasové reklamy a billboardů bude nová kampaň zahrnovat i aktivity v terénu. Konkrétně půjde o to, že Braník navštíví během května až srpna se dvěma pojízdnými restauracemi ve stylu Branické hospody různá místa a akce, jako jsou poutě a pivní festivaly. "Celkem má v plánu objet o víkendech až šedesát akcí," uvedla senior brand manažerka Braníku Petra Chovancová

Celá kampaň ale začíná billboardy umístěnými  především v oblasti středních a severních Čech a vizuálem party kamarádů s točeným Braníkem. Koncem května se pak k outdooru přidá televizní a rozhlasová reklama. Televizní spoty, které už pošesté v řadě režíroval Petr Čtvrtníček, poběží na stanicích Prima Group, ČT2, ČT Sport a AT Choice. Rozhlasové spoty poběží v rádiích společnosti Radiohouse Praha. S Rádiem Blaník pak navíc Braník připravuje od poloviny června speciální akce v rámci jejich kampaně Milujeme pivo. Značka také spustila nový web.

O kreativu kampaně se postarala agentura Jazz Communications, nákup médií zajistila agentura Universal McCann. Produkci televizního spotů si vzala na starost společnost Filmservice. Fotografie jsou z dílny Jana Zátorského. Pojízdné hospody zajistila agentura Ritual Communication a web kompletně připravila digitální agentura Newcast.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy