Jazz Communications, Newcast, Ritual
Braník
Braník. Pivo jedna radost
- Televize
- 3611
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Mediální agentura | Universal McCann |
Značka | Braník |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Petr Čtvrníček |
Web | http://www.branik.cz/ |
Pivovary Staropramen spouštějí novou kampaň značky Braník, zastřešenou mottem Pivo jedna radost. Kromě vysílání nového televizního spotu, rozhlasové reklamy a billboardů bude nová kampaň zahrnovat i aktivity v terénu. Konkrétně půjde o to, že Braník navštíví během května až srpna se dvěma pojízdnými restauracemi ve stylu Branické hospody různá místa a akce, jako jsou poutě a pivní festivaly. "Celkem má v plánu objet o víkendech až šedesát akcí," uvedla senior brand manažerka Braníku Petra Chovancová.
Celá kampaň ale začíná billboardy umístěnými především v oblasti středních a severních Čech a vizuálem party kamarádů s točeným Braníkem. Koncem května se pak k outdooru přidá televizní a rozhlasová reklama. Televizní spoty, které už pošesté v řadě režíroval Petr Čtvrtníček, poběží na stanicích Prima Group, ČT2, ČT Sport a AT Choice. Rozhlasové spoty poběží v rádiích společnosti Radiohouse Praha. S Rádiem Blaník pak navíc Braník připravuje od poloviny června speciální akce v rámci jejich kampaně Milujeme pivo. Značka také spustila nový web.
O kreativu kampaně se postarala agentura Jazz Communications, nákup médií zajistila agentura Universal McCann. Produkci televizního spotů si vzala na starost společnost Filmservice. Fotografie jsou z dílny Jana Zátorského. Pojízdné hospody zajistila agentura Ritual Communication a web kompletně připravila digitální agentura Newcast.
Komentáře