Jazz Communications, Ritual
Braník
Chlapi, měňte basy za klobásy
- Online
- 3799
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Značka | Braník |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Soft Pillow |
Režisér | Tomáš Hodan |
Pivovary Staropramen spouštějí čtvrtý ročník akce na podporu prodeje piva Braník Chlapi, měňte basy za klobásy. Podobně jako loni nabízejí 250.000 Branických klobás, které vymění za nasbíraná víčka od 80 lahví (skleněných, PET i nápojových kartonů). Výměnu lze provést v některém z výdejních míst výrobců uzenin Zeman a Makovec. Akci podporuje televizní kampaň.
"Tento marketingový koncept se nám dlouhodobě vyplácí. Loni se nám podařilo dosáhnout víc než 12% response rate," tvrdí Petra Chovancová, senior brand manažerka značek Braník a Staropramen.
Akci propaguje i nový televizní spot, který běží od 1. března na kanálech TV Prima, ČT 2 a ČT 24. Režíroval ho Tomáš Hodan v produkci Soft Pillow, komentář namluvil Jiří Ployhar mladší, kreativní zpracování vymyslela agentura Jazz Communications. O celkovou realizaci promoční aktivity se postarala agentura Ritual.
Sběr víček má být navíc aktivitou společenské odpovědnosti firmy. Projekt Sbírej víčka, postavíme… byl zahájen v listopadu 2011, a letos běží již po páté. Jeho cílem má být využít víčka, zajistit 100% recyklovatelnost výrobků a pomoci potřebným. V rámci předešlých ročníků pomohli konzumenti značky podle zástupců pivovaru například organizacím jako Domov Sue Ryder, který pečuje o seniory, nebo neziskové společnosti Helppes, vychovávající asistenční psy.
Komentáře