Vlastní tvorba
Březňák
Doba se mění, Březňák ne
- Televize
- 2138
Klient | Heineken Česká republika |
---|---|
Značka | Březňák |
Obor | Alkoholické nápoje |
Pivovarská společnost Heineken pustila do televize novou propagaci značky Březňák. Klíčové sdělení staví na hodnotách a tradici jako benefitu značky i lidského života. Zdůrazňuje tak, že pivo z Velkého Března se po léta vyrábí tradiční neměnnou technologií. Nová televizní reklama Březňáku poběží s malými přestávkami až do začátku dubna, a to na kanálech Nova, Nova Cinema, Nova Sport, Fanda, Prima Cool a Prima Zoom.
„Reklama má oslovit především svou cílovou skupinu, tedy starší a konzervativnější lidi, kteří si nepotrpí na výdobytky moderní společnosti, zato jsou hrdí na své kořeny, rodinu a původ,“ uvedl manažer značky Březňák Jakub Marek.
Televizní reklama bude doprovázena celonárodní outdoorovou kampaní, která poběží v únoru na billboardech a na venkovních reklamních nosičích po celé České republice. V kampani se pak Březňák hodlá zaměřit především na samotné pivo a na příběh pivovaru Velké Březno.
Komentáře