upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Březňák
Doba se mění, Březňák ne

Klient Heineken Česká republika
Značka Březňák
Obor Alkoholické nápoje

Pivovarská společnost Heineken pustila do televize novou propagaci značky Březňák. Klíčové sdělení staví na hodnotách a tradici jako benefitu značky i lidského života. Zdůrazňuje tak, že pivo z Velkého Března se po léta vyrábí tradiční neměnnou technologií. Nová televizní reklama Březňáku poběží s malými přestávkami až do začátku dubna, a to na kanálech Nova, Nova Cinema, Nova Sport, Fanda, Prima Cool a Prima Zoom.

„Reklama má oslovit především svou cílovou skupinu, tedy starší a konzervativnější lidi, kteří si nepotrpí na výdobytky moderní společnosti, zato jsou hrdí na své kořeny, rodinu a původ,“ uvedl manažer značky Březňák Jakub Marek.

Televizní reklama bude doprovázena celonárodní outdoorovou kampaní, která poběží v únoru na billboardech a na venkovních reklamních nosičích po celé České republice. V kampani se pak Březňák hodlá zaměřit především na samotné pivo a na příběh pivovaru Velké Březno.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy