upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

Březňák
Hrdina, na kterého zapomínáš

Klient Heineken
Značka Březňák
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Bistro Films

Pivovar Heineken představil teaser k nové reklamní kampani své značky Březňák. Kampaň chce spustit v pondělí 18. ledna. Březňák v ní podle svých zástupců poukazuje na "opomíjený mezigenerační problém": "Všichni tátové možná nejsou hrdinové, ale ti, co jsou, to od nás neslyší dost často. Někteří to dokonce neslyšeli nikdy."

Kampaň proto vyzývá spotřebitele, aby pozvali své otce na pivo Březňák a dali jim najevo svůj zájem.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy