Vlastní tvorba
Brit
Brit Happy Together
- Online
- 1704
Klient | Vafo Praha |
---|---|
Značka | Brit |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Česká společnost Vafo Praha, výrobce krmiv pro domácí zvířata značky Brit, spustila dvoustupňovou kampaň Brit Happy Together. Během května tak v rámci první fáze kampaně spustila videa, natočená se zaměstnanci firmy a jejich domácími mazlíčky. Spoty, šířené na sociální síti Facebook, YouTube a na chovatelských webech, vyzývaly české milovníky zvířat, aby natočili svá videa a prostřednictvím facebookové aplikace se s nimi zúčastnili soutěže o krmivo.
První fáze také představila veřejnosti členy takzvaného Brit týmu, kteří jsou odborníky v oblasti chovu psů, koček i hlodavců. V druhé části kampaně byla šířena videa samotných soutěžících, z nichž uživatelé a firma Vafo Praha vybrali dvanáct nejlepších. Ti získali krmivo na půl roku zdarma a profesionálně vytvořené video. Z nejlepších záběrů z videí zaměstnanců i z medailonků uživatelů značky Brit byl sestříhán dvacetivteřinový reklamní spot, který do půlky července vysílají kanály Prima Group a Česká televize. Zároveň běží videokampaň na portálu Seznam.cz, na Facebooku a na Youtube.
Kampaň vznikla interně za konzultační podpory Petra Hanouska. Na první fázi se podílela online agentura Flow Media. Produkci zajistil freelancer Jiří Macek. Videa byla natočena na dvě GoProkamery a jeden iPhone. Kameru, režii a střih dělal Jan Truhlář.
Komentáře