upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Etnetera Motion

Brněnské Vánoce
Pražské? Brněnské Vánoce

Pražské? Brněnské Vánoce
Klient Turistické informační centrum města Brna
Značka Brněnské Vánoce
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web http://brnenskevanoce.cz

Statutární město Brno oficiálně spustilo kampaň propagující předvánoční kulturní a gastronomický program v centru města. Výběrové řízení na její vizuální ztvárnění vyhrála agentura Etnetera Motion. 

„V zadání jsme požadovali moderní a odlehčenou vizuální komunikaci, která by nepopírala naše tradice, ale poukazovala naopak na to, co je pro Brno specifické,“ tvrdí Jana Janulíková, ředitelka Turistického informačního centra města Brna, které bylo zadavatelem tendru. Logem Brněnských Vánoc se tak stala poloviční vločka v černobílém provedení a ústředním motivem vánoční stromek otočený vzhůru a zavěšený na červené mašli. „Tento motiv odkazuje k tradicím, tedy k době, kdy se stromky zavěšovaly ke stropu a zdobily opravdu jen skromně. Otočení ale zároveň naznačuje odlišnost brněnských reálií v kontextu zbytku republiky,“ vysvětluje account manažerka Etnetera Motion Anna Francová. Hlavní claim kampaně Pražské? Brněnské Vánoce podle ní odkazuje na populární šarvátky mezi Prahou a Brnem.

S kampaní se lidé setkají na webu Brněnských Vánoc, na sociálních sítích i v ulicích města. V outdooru bude k vidění na městských výlepových místech, citylightech či v prostředcích hromadné dopravy. Organizátoři se letos rozhodli intenzivněji zaměřit na online kanály a celkové propojení komunikace, k čemuž poslouží například interaktivní platforma enplug s velkoplošnou obrazovkou na náměstí Svobody. Prvním krokem bylo spuštění nového webu, které proběhlo 21. října. Po něm následovalo odstartování kampaně v médiích a na Facebooku, v plánu je také komunikace prostřednictvím Instagramu.

S modernizací stylu kampaně proběhly podle zástupců města také změny v programu brněnských adventních trhů, které se letos mají "nést v rytmu swingu", přičemž bude na třech hlavních brněnských náměstích zaveden systém vratných obalů. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy