Dago
Brown-Forman Czechia
Chytrý regál
- In-store
- 1490
Klient | Brown-Forman Czechia |
---|---|
Značka | Brown-Forman Czechia |
Obor | Alkoholické nápoje |
Distributor značek prémiového alkoholu Brown-Forman Czechia instaloval v prodejně Makro v Praze na Černém Mostě takzvaný chytrý regál, který umožňuje vytisknout nebo poslat e-mailem koktejlové recepty. Regál vytvořila firma Dago.
Podobný koncept se objevil před rokem v OC Letňany, ten letošní má být přizpůsoben jiné skladbě zákazníků. Kromě koncových zákazníků míří se složitějšími recepty také na barmany a majitele podniků. "Cílovou skupinou je nejen běžný nakupující s malými znalostmi mixologie, ale i barman nebo majitel restaurace hledající inspiraci pro svůj podnik," tvrdí Tomáš Ptáček, marketingový manažer Brown-Forman Czechia.
Zadáním bylo vytvořit regálové vystavení, které bude prezentovat značky z portfolia klienta a motivovat zákazníka k nákupu nebo jej inspirovat, aby si drink namíchal doma svépomocí. "Klientela prodejen Makro nakupuje především pro podniky, proto se od loňského regálu v OC Letňany liší i software a nabízené recepty. Jsou náročnější, vícesložkové pro inspiraci barmanů. Regál je však zajímavý i pro koncové spotřebitele," uvádí Miroslav Obrátil, projektový manažer Dago.
Provedení regálu má navozovat atmosféru baru, přispívá k tomu osvětlení, obložení centrálního panelu umělým kamenem nebo koktejlové sklenice zavěšené v horní části. "Při interakci s dotykovým monitorem zákazníka obklopí prosvícené lahve z portfolia Brown-Forman. Jde o whisky, rumy, tequillu i nealko nápoje. Po výběru receptu je možné jeho vytištění přímo u regálu i zaslání na e-mail zákazníka. Užitečným výstupem softwaru chytrého regálu je také statistika o nejoblíbenějších koktejlech,“ prohlašuje Ptáček. Brown-Forman Czechia podle něj nyní plánuje další aktivity na podporu chytrého regálu a zároveň hodlá k aktuálním promocím využít i imageové LCD obrazovky v jeho horní části.
Komentáře