upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Družina

Národní potravinová sbírka
Písmenková kampaň

Písmenková kampaň
Klient Byznys pro společnost
Značka Národní potravinová sbírka
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web http://potravinypomahaji.cz

Nezisková organizace Byznys pro společnost připravila na podporu Národní potravinové sbírky, kterou organizuje, komunikační kampaň. Cílem je informovat o sbírce a zapojit do ní co nejširší veřejnost. Za kreativním konceptem stojí studio Družina.

"Národní potravinová sbírka je jednou z našich klíčových aktivit v oblasti charity. Významné místo má i v strategiích společenské odpovědnosti zapojených obchodních řetězců, proto jsme na její podporu připravili komplexní komunikační kampaň – od komunikace na sociálních sítích, přes ATL aktivity. Věříme, že letos překonáme rekordní výnos sbírky z loňského roku, kdy se vybralo 312 tun zboží, z toho 4,6 tun drogistického zboží," uvedl Milan Kříž, ředitel komunikace platformy Byznys pro společnost, organizátora Národní potravinové sbírky.

Vizuální identitu letošního ročníku vytvořilo studio Družina pod vedením Jana Žaloudka a Michaely Klakurkové. Hlavní inspirací se staly klasické domácí zavařovačky, které evokují poslání sbírky – sbírku trvanlivých potravin. Klíčový vizuál sbírky tvoří sbírka nádob ve tvaru jednotlivých písmen - naplněné nejrůznějšími potravinami různé struktury, barev i skupenství. Výsledkem je několik variant vizuálů pro print i krátká videa plnících se písmových znaků pro použití v komunikaci na sociálních sítích. Sbírka je podpořena komunikací na webu, na Facebooku a Instagramu, dále outdoor kampaní (billboardy, rámečky ve vlacích), printovou kampaní, PR aktivitami a zapojením bloggerů.

Pro uskutečnění sbírky je klíčová podpora ze strany obchodníků včetně komunikační podpory. Byznys pro společnost proto poskytuje retailerům komunikační balíček (vizuály, informace pro interní komunikaci), které pak využívají v externí a interní komunikaci - například materiály pro podporu v místě prodeje, sociální sítě, direct mail a weby.

Národní potravinová sbírka se uskuteční v sobotu 11. listopadu. Do 5. ročníku se letos se zapojily: Tesco, Globus, Penny Market, Kaufland, Albert, Lidl, Billa, Makro, dm drogerie markt a Rossmann. Sbírka proběhne v jejich 750 prodejnách.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy