Triad Advertising
Tchibo Cafissimo Tuttocaffé
Chceš kafe
- Online
- 5662
Klient | Tchibo Praha |
---|---|
Značka | Tchibo Cafissimo Tuttocaffé |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Andflux Creative |
Režisér | Adam Vopička |
Art director | Eugen Korda |
Creative director | Jaro Zacko, Matouš Fridrich |
Copywriter | Ondřej Peša |
Web | http://www.chceskafe.cz/ |
Nápojová společnost Tchibo Praha spustila v pátek 26. února v Česku novou online kampaň na kávovary Cafissimo Tuttocaffé. Podobně jako před nedávnem kavárenský řetězec Crosscaffe i Tchibo si utahuje z "kávové kultury" a zdůrazňuje údajnou jednoduchost přípravy kávy. "Je to prostě kafe. Nechceš ho složitě připravovat. Nechceš být otrokem kávovaru. Nechceš si na nic hrát," tvrdí kampaň, která zatím zahrnuje čtyři různé exekuce reklamních spotů. Ty ironizují složitou přípravu kávy.
Kampaň připravila agentura Triad Advertising, spoty režíroval Adam Vopička v produkci Andflux Creative. Směřována je zejména na Facebook a YouTube, podporují ji i bannery. Její hlavní část poběží do 20. března.
Komentáře