Leo Burnett
Carling British Cherry Cider
Dáš si Carling, darling?
- Televize
- 5616
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Značka | Carling British Cherry Cider |
Obor | Alkoholické nápoje |
Pivovary Staropramen začaly propagovat novinku, britský cider s třešňovou příchutí Carling British Cherry Cider, cílenou na aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let. Ústředními postavami kampaně jsou voják britské gardy s typickou čepicí z medvědí kůže, komorník, dáma z Dickensových románů, „Spice girl“ a král Artuš.
Reklamní spot poběží na televizních stanicích skupiny Prima. Součástí nadlinkové části komunikace je i outdoorová kampaň, která se objeví na bigboardech v Praze a prosvětlených vitrínách v Praze, v Brně a v Plzni. Kampaň zahrne taky Facebook.
Postavy kampaně budou v převlecích v obchodních řetězcích. Promotýmy budou rovněž vyrážet do klubů a restaurací s ochutnávkami. Síť restaurací Potrefená husa cider spojí s nabídkou tapas za zvýhodněnou cenu.
Televizní spot vyrobila srbská agentura Leo Burnett, internetové stránky vytvořily Motion Media, o aktivaci v místě prodeje a roadshow se postarala agentura Everwhere. Unity mají na starost indoor i outdoor reklamu.
Značka Carling vznikla v roce 1840 a dnes se prodává po celém světě. Ve Velké Británii patří třicet let k nejprodávanějším ležákům. Loni vstoupil i do segmentu ciderů. Carling British Cider je jeho ochucenou variantou.
Komentáře