upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Carling British Cherry Cider
Dáš si Carling, darling?

Klient Pivovary Staropramen
Značka Carling British Cherry Cider
Obor Alkoholické nápoje

Pivovary Staropramen začaly propagovat novinku, britský cider s třešňovou příchutí Carling British Cherry Cider, cílenou na aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let. Ústředními postavami kampaně jsou voják britské gardy s typickou čepicí z medvědí kůže, komorník, dáma z Dickensových románů, „Spice girl“ a král Artuš.

Reklamní spot poběží na televizních stanicích skupiny Prima. Součástí nadlinkové části komunikace je i outdoorová kampaň, která se objeví na bigboardech v Praze a prosvětlených vitrínách v Praze, v Brně a v Plzni. Kampaň zahrne taky Facebook.

Postavy kampaně budou v převlecích v obchodních řetězcích. Promotýmy budou rovněž vyrážet do klubů a restaurací s ochutnávkami. Síť restaurací Potrefená husa cider spojí s nabídkou tapas za zvýhodněnou cenu.

Televizní spot vyrobila srbská agentura Leo Burnett, internetové stránky vytvořily Motion Media, o aktivaci v místě prodeje a roadshow se postarala agentura Everwhere. Unity mají na starost indoor i outdoor reklamu.

Značka Carling vznikla v roce 1840 a dnes se prodává po celém světě. Ve Velké Británii patří třicet let k nejprodávanějším ležákům. Loni vstoupil i do segmentu ciderů. Carling British Cider je jeho ochucenou variantou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy