Vlastní tvorba
Catler
Podstatný je výsledek
- Televize
- 1449
Klient | Catler |
---|---|
Značka | Catler |
Obor | Potraviny |
Režisér | Martin Kacvinský |
Výrobce odšťavňovačů a lisů na ovoce Catler spouští novou marketingovou kampaň na odšťavňování. Součástí kampaně s názvem Podstatný je výsledek jsou sponzorské vzkazy v České televizi režírované Martinem Kacvinským, doplněné rozhlasovou kampaní v rozhlasové stanici Frekvence 1.
Celou komunikaci podpoří také online aktivity zahrnující produktová videa umístěná na YouTube, bannery, optimalizaci vyhledávání v Google a kampaň na Facebooku.
"Odšťavňování ovoce a zeleniny se stále víc zabydluje i v českých rodinách. Současná módní vlna se mění na životní styl, což se projevuje i změnami v chování spotřebitelů. Ti při nakupování kladou stále větší důraz na kvalitu odšťavňovače," tvrdí produktový manažer značky Martin Šťastný.
Komentáře