Change
CCC
Go for more - jdu si pro víc
- Televize
- 1803
Klient | CCC Czech |
---|---|
Značka | CCC |
Obor | Oblečení, móda |
Režisér | Panstwo Rodzenstwo |
Oděvní firma CCC Czech, kterou vlastní polská CCC, uvádí kolekci na jaro a léto 2016 s novým reklamním heslem Go for more – jdu si pro víc. To je součástí nové marketingové strategie firmy. Také začíná svou zatím největší mediální reklamní kampaň. Oproti minulým létům škrtla účast známých modelek, mezi než patřily v minulosti například Taťána Kuchařová nebo Anja Rubik. Focení nové kampaně se zúčastnilo sedm žen, tři muži a skupina dětí. Smyslem má být, aby jednotný styl komunikace představil různé typy žen i s jejich potřebami.
Kampaň začíná 4. března a potrvá dva měsíce. Hlavní novinkou bude vysílání reklamy v televizních stanicích skupiny CME a Prima Group, jinak poběží v ženských lifestylových časopisech a bude silně podpořena v online světě.
Kreativní stránku kampaně vytvořila agentura Change, režisérskou stránku kolektiv Panstwo Rodzenstwo a produkci produkční studio Lemon. V reklamních spotech je využit cover písně Nancy Sinatry These Boots Are Made for Walking (v češtině známé jako Boty proti lásce), který přezpívala Mary Komasa.
Brand CCC se ve své kampani zaměřuje na svou nabídku i na další značky, které v ní má: koženou obuv Lasocki, sportovní obuv Sprandi a jiné.
Komentáře