Remembership
Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví
Stopstigma
- Online
- 761
| Klient | Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví |
|---|---|
| Značka | Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví |
| Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
| Produkce | Signal Generator |
| Režisér | Jan Turek |
| Kamera | Anton Evdošenko, Ondřej Kymla |
| Kamera | Aleš Matějka, Aleš Němec |
| Hudba | Lumír Hrma |
| Produkce | Petr Peťovský |
| Kreativa | Martin Charvát , Petr Rubáček, Michaela Dylová , Martin Kozák, Jáchym Klimko |
| Web | http://www.cmhcd.cz/stopstigma/uvod/ |
Studio Remembership a produkční společnost Signal Generator stojí za kampaní pro projekt Stopstigma. Ta v Česku běží online a na sociálních sítích (Facebook, YouTube), spoty vysílala i Česká televize.
Stopstigma je projektem Centra pro rozvoj péče o duševní zdraví, jehož cílem je ukázat, že lidé s duševní nemocí žijí normální životy. V kampani účinkují skuteční lidé s duševními nemocemi. Kromě krátkých reklamních spotů obsahuje kampaň i video o zotavování se z nemoci a o aktivním zapojení samotných duševně nemocných do služeb o duševně nemocné (peer konzultant).
V rámci pomoci s transformací ústavů pro mentálně hendikepované a duševně nemocné v Moldavsku byly spoty adaptovány do rumunštiny, kde slouží jako příklad pro tvorbu destigmatizační kampaně. Anglická verze spotů se setkala s pozitivními ohlasy odborné komunity v Norsku a Velké Británii.

Komentáře