upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Česká asociace streetwork
Na ulici se pracuje!

Na ulici se pracuje!
Klient Česká asociace streetwork
Značka Česká asociace streetwork
Obor Různé

Na rizika dnešní doby chce rodiče dětí a mladých lidí upozornit nová kampaň České asociace streetwork. Ta v Česku zastřešuje terénní a nízkoprahové programy. Na plakátech ve veřejném prostoru označených heslem riziko pádu ukazuje situace, se kterými se terénní pracovníci setkávají u dnešní mládeže nejčastěji. Vyvrací také mýty o streetworku jako takovém.

"Děti řeší vztahy s rodiči, s vrstevníky, trable s láskou, včetně její fyzické podoby. Dospívání je také obdobím experimentů. Mladí lidé mají přirozenou tendenci zahrávat si s nebezpečnými věcmi, pohybovat se takzvaně na hraně - ať už zdraví nebo zákona," uvedla Martina Zikmundová, ředitelka České asociace streetwork, s tím, že úkolem streetworkera je děti a mladé lidi včas zachytit, aby pomyslných pádů bylo co možná nejméně.

Informační kampaň startuje v červnu a ve vybraných krajských městech, včetně Prahy, poběží i během letních měsíců. "Naším záměrem bylo trochu provokativně ukázat na to, že ulice není jen místo, kde se odehrávají různé problémové jevy, ale že je také místem, kde se aktivně pracuje. Zaměřujeme se především na práci s dětmi, protože o té se v souvislosti se streetworkem příliš často nemluví," uvedl Jan Havlíček, jehož tým kreativní koncept celorepublikové kampaně připravil. Plakáty s vizuály kampaně představující jednotlivé pády do pomyslné propasti budou k vidění nejen v prostředcích veřejné hromadné dopravy ve městech, ale také na dalších nosičích - městském mobiliáři, lavičkách a podobně. V Praze pak budou k vidění také jako součást reklamy v pěti vybraných kinech.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy