upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Get Boost, Native PR

Česká bankovní asociace
Bezpečné banky

Klient Česká bankovní asociace
Značka Česká bankovní asociace
Obor Finanční služby
Web http://www.bezpecnebanky.cz/

Youtubeři Stejk, Johnny Valda, Kovy, EvilBender a Stylewithme ve spolupráci s EmperKingVision jsou hlavními protagonisty nové kampaně s názvem #bezpecnebanky, již spustila Česká bankovní asociace (ČBA). Kampaň má představit nejčastější nástrahy na internetu, a to, jak se jim bránit. Youtubeři kampaň podpoří svými videi, která budou postupně umisťovat na své sociální sítě. Součástí kampaně je i microsite Bezpečné banky.

"Index bezpečnosti ČBA už několik let stagnuje na hranici 60 %. Důvodem je především nechuť Čechů měnit hesla a PIN kódy. Mnozí mají také velké mezery v zabezpečení mobilních telefonů. Kampaň je jednou z našich aktivit, které mají pomoci tyto nedostatky zlepšit. Protože stále početnější skupinou uživatelů internetu jsou mladí lidé, rozhodli jsme se letos zaměřit právě na ně," uvádí poradce pro platební styk ČBA Tomáš Hládek.

Pět youtuberů má podle ČBA při tvorbě videí volnou ruku. "Mohli si vybrat z témat, která jsme jim navrhli, samotné zpracování videí ale ponecháváme zcela na nich. Pro nás je důležité, aby v nich hlavně upozornili na lehkovážné až nesmyslné počínání, kterého se na internetu mnozídopouštějí," prohlašuje Václav Pavelka, managing partner agentury Native PR, která realizuje kampaň společně s agenturou Get Boost. Tématem videí je třeba to, jak by mělo nebo nemělo vypadat třeba nakupování po internetu, zabezpečení počítače a mobilu či komunikace na sociálních sítích.

Videa budou uveřejňována ve čtrnáctidenních intervalech jak na sociálních sítích jednotlivých youtuberů, tak na microsite Bezpečné banky. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy