upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Get Boost, Native PR

Česká bankovní asociace
Nebezpečí na internetu

Klient Česká bankovní asociace
Značka Česká bankovní asociace
Obor Finanční služby

Český youtuber Vaďák (občanským jménem Vadim Tkačenko) účinkuje v novém reklamně-edukativním projektu České bankovní asociace. Cílem kampaně je podle asociace to, aby se mladí lidé naučili chránit své peníze v online prostředí. Součástí projektu je i pozvánka na říjnovou akci Bankéři jdou do škol, v jejímž průběhu pořádá asociace na středních školách a gymnáziích workshopy na téma kyberbezpečnosti. Kampaň, která má nalákat uživatele internetu k registraci svých škol na tuto akci, připravily agentury Get Boost a Native PR.

"Přesvědčili jsme se, že mnoho mladých lidí podceňuje sílu anonymity na internetu a netuší, že by na druhé straně mohlo číhat nebezpečí, které ohrozí je samotné nebo jejich blízké. Spolupráce s youtuberem Vaďákem je nejlepším způsobem, jak jim ukázat, co je může potkat, když nebudou dostatečně opatrní," tvrdí výkonný ředitel asociace Pavel Štěpánek.

Projekt za první týden nasbíral přes 140.000 organických zhlédnutí a 680 komentářů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy