Havas Worldwide Prague
Česká filharmonie
Pigfonie č. 7
- Televize
- 1290
Klient | Česká filharmonie |
---|---|
Značka | Česká filharmonie |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Dream Studios |
Kameraman | Asen Šopov |
Hudba | Jan P. Muchow |
Režisér | Antonín Kratochvíl |
Web | http://www.ceskafilharmonie.cz/inspirace-je-vsude-p684.html |
Česká filharmonie spouští na konci května novou komunikační kampaň s podtitulem Inspirace je všude, zaměřenou na mladé posluchače, chce je přilákat ke klasické hudbě. Kampani dominují dva nekonvenční surrealistické video spoty režírované světoznámým českým fotografem Antonínem Kratochvílem. Ve spotech se objevuje ústřední motiv celé kampaně – tzv. inspirovod, pozlacené ucho symbolicky spojující zvuky všedního života s hudbou.
Prostředí řeznické dílny je mimo jiné odkazem na dětství Antonína Dvořáka, jehož otec byl řezníkem a původně zamýšlel předat svou živnost právě nejstaršímu synovi. Hlavní roli ve spotu ztvárnil známý pražský řezník František Kšána.
V první části kampaně budou spoty propagovat červnový Open air koncert na Hradčanském náměstí, na podzim se pak komunikace zaměří na Den otevřených dveří a speciální Dvořákovský koncert pro mladé, který proběhne v říjnu.
Diváci v pražských nezávislých kinech Aero, Světozor a Bio Oko budou mít možnost spoty zhlédnout ve vysoké kvalitě s prostorovým zvukem Dolby. Klipy budou k vidění i na videoserverech YouTube a Vimeo, podpoří je online kampaň.
Komentáře