upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague

Česká filharmonie
Pingfonie č. 9

Klient Česká filharmonie
Značka Česká filharmonie
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Dream Studios
Kameraman Asen Šopov
Hudba Jan P. Muchow
Režisér Antonín Kratochvíl
Web http://www.ceskafilharmonie.cz/inspirace-je-vsude-p684.html

Česká filharmonie spouští na konci května novou komunikační kampaň s podtitulem Inspirace je všude, zaměřenou na mladé posluchače, chce je přilákat ke klasické hudbě. Kampani dominují dva nekonvenční surrealistické video spoty režírované světoznámým českým fotografem Antonínem Kratochvílem. Ve spotech se objevuje ústřední motiv celé kampaně – tzv. inspirovod, pozlacené ucho symbolicky spojující zvuky všedního života s hudbou.

Stolní tenis, hraný ve spotu, je oblíbenou volnočasovou zábavou řady členů orchestru – jedním z největších příznivců tohoto sportu je například koncertní mistr Josef Špaček. Nezaměnitelný zvuk pingpongového míčku je tak často k slyšení v suterénních prostorách Rudolfina, kde mají filharmonici k dispozici dva stoly.

V první části kampaně budou spoty propagovat červnový Open air koncert na Hradčanském náměstí, na podzim se pak komunikace zaměří na Den otevřených dveří a speciální Dvořákovský koncert pro mladé, který proběhne v říjnu.

Diváci v pražských nezávislých kinech Aero, Světozor a Bio Oko budou mít možnost spoty zhlédnout ve vysoké kvalitě s prostorovým zvukem Dolby. Klipy budou k vidění i na videoserverech YouTube a Vimeo, podpoří je online kampaň.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy