upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Česká filharmonie
Zahajovací koncert

Zahajovací koncert
Klient Česká filharmonie
Značka Česká filharmonie
Art director Bohdan Heblík
Creative director Bohdan Heblík
Copywriter Bohdan Heblík
Fotograf/ka Petra Hajská

Česká filharmonie uvedla nové plakáty k zahájení další sezóny. Redesign původního oranžového konceptu představuje artefakty, s nimiž se posluchač na koncertech setká, z poněkud netradičního úhlu, aby jim nic neubíralo pozornost. "Zcela záměrně vystupujeme z obrazu, boříme zajetá pravidla pravých úhlů a upravenosti. V minulé sezoně jsme představovali sympatické tváře orchestru s cílem překročit hranici anonymity tělesa, nyní klademe důraz na nástroj a jistou dávku tajemství – „na skutečné tváře se zajděte podívat do Rudolfina," sdělila Hana Boldišová z marketingu České filharmonie.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy