upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Euro RSCG

Česká filharmonie
Žijeme hudbou

Žijeme hudbou
Klient Česká filharmonie
Značka Česká filharmonie
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Eda Kauba, Pavel Sobek

V parku na nábřeží u Rudolfina, sídla České filharmonie, zazní o víkendu v půli dubna a během první poloviny května oblíbené skladby od Antonína Dvořáka, Bedřicha Smetany a Antonia Vivaldiho. Známé melodie uslyší kolemjdoucí v podobě cvrlikání z ptačích budek umístěných na stromech.

Česká filharmonie chce tímto netradičním způsobem upozornit na zahájení předprodeje abonentních vstupenek pro sezonu 2012/2013 a nalákat na své koncerty další návštěvníky.

Naslouchat Dvořákově Humoresce, Vivaldiho Jaru či Smetanově Vltavě v podobě ptačího zpěvu mohou kolemjdoucí v okolí Rudolfina 14. až 15. dubna a následně od 30. dubna do 11. května vždy od 10 do 18 hodin. Budky jsou označeny informační cedulkou s QR kódem, pomocí kterého si mohou zájemci ptačí trylek stáhnout z webových stránek České filharmonie.

Jde o další část letošní kampaně filharmonie Žijeme hudbou. Jejím cílem je mimo jiné upozornit na zahájení předprodeje abonentních vstupenek na novou koncertní sezonu 2012/2013. Na ten odkazují rovněž oranžové prapory a velkoformátový billboard na budově. Informace o předplatném podávají i hostesky ve stánku přímo před Rudolfinem.

Kreativní koncept kampaně připravilo Euro RSCG. Dále se na ní podílejí grafické studio HMS design, komunikační agentura Kristián, o PR se stará AMI Communications. Mediálními partnery filharmonie pro novou sezonu jsou Česká televize, Český rozhlas, Mafra a JCDecaux.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy