upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Česká pirátská strana
Evropa je naše moře

Evropa je naše moře
Klient Česká pirátská strana
Značka Česká pirátská strana
Obor Politika

Česká pirátská strana dnes v nově otevřeném Pirátském centru, tedy přednáškovém sálu v Řehořově 19 na pražském Žižkově, představila kampaň do květnových voleb do Evropského parlamentu. Nese ústřední heslo Evropa je naše moře a čeští Piráti v ní spolupracují s 23 pirátskými stranami. Ústředním místem na internetu je www.volimpiraty.eu.

V Evropském parlamentu zasedají už dva zástupci švédských Pirátů. "Chceme tyto řady rozšířit a fungovat jako politici 21. století. Přenést evropskou legislativu sem, aby čeští občani nehleděli na Brusel a Štrasburk jako na místa, která nám jen něco diktují," prohlásil předseda České pirátské strany Ivan Bartoš, lídr kandidátky. Na ni je celkem 27 kandidátů, včetně 4 nestraníků, 2 členů Piratenpartei Deutschland a člen hnutí Změna Tomáš Tožička, na kandidátce pátý.

Na pěti různých vizuálech kampaně jsou kromě Bartoše a Tožičky Marcel Kolaja, Markéta Gregorová a Vojtěch Pikal, tedy dvojka, trojka a čtyřka kandidátky. Za Piráty kandiduje taky Viktor Mahrik z Mediaresearch (desátý) či blogger Ivan Derer (čtrnáctý).

Hlavními tématy kampaně jsou svoboda, právo na soukromí, reforma copyrightu, zabránění špehování občanů a svobodný přístup k informacím. "Nechci aby se rozhodovalo za zavřenými dveřmi, chci všechny informace 'vynášet', leakovat," řekla dnes nemnoha novinářům na tiskové konferenci jednadvacetiletá Gregorová.

S Piráty spolupracují také publicisté Zdeněk Strnad jako manažer kampaně a Janek Wagner jako pověřený vedoucí mediálního odboru.

Kampaň bude probíhat na internetu a prostřednictvím plakátů. Těch Piráti nechají vytisknout zhruba 70 až 80 tisíc, distribuovat je pak budou vlastními silami či prostřednictvím svých sympatizantů. Celkové náklady na kampaň by podle slov předsedy Bartoše pro Médiář neměly přesáhnout 0,5 milionu Kč. S billboardy se cíleně nepočítá. "Možná budeme mít dva v Hradci Králové, od příznivce," podotkl Mikuláš Ferjenčík, na kandidátce devítka.

Vedle zmíněných pěti vizuálů s obličeji prvních pěti na kandidátce bude šestý, jen s logem a heslem, převážně bílý, určený k tomu, aby na něj lidé psali. "Ostatní strany trestají a pokutují občany za to, že čmárají po jejích plakátech, my k tomu naopak lidi vybízíme,"prohlásil Strnad. Strana očekává, že lidé si pak budou své vzkazy na plakátu Pirátů fotografovat a pak publikovat na sociálních sítích, čímž grátis zajistí další publicitu. Vyplňovat "prázdný" plakát půjde také na webu, a to prostřednictvím generátorů memů.

Součástí kampaně bude také fundraising, turné po všech 14 krajích a motivační soutěž s Piráty do Evropy, o zájezd do Bruselu pro dva lidi.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy