Vlastní tvorba
Česká podnikatelská pojišťovna
Jedním tahem, pojištěno vše šmahem
- Televize
- 883
Klient | Vienna Insurance Group |
---|---|
Značka | Česká podnikatelská pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Česká podnikatelská pojišťovna spustila jarní kampaň, kterou chce podpořit zájem o majetkové pojištění a nabídnout nový produkt Domex+. Kampaň poběží od dubna do června. Zaměří se na pojištění majetku a odpovědnosti. Podle marketingové ředitelky České podnikatelské pojišťovny Jolany Kolaříkové totiž lidé toto pojištění často podceňují.
Součástí kampaně je spot s Patem a Matem. Ten bude k vidění na televii Nova, Prima, TV Barrandov a Óčku, dále bude promítán na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně a Otrokovicích.
Zároveň bude kampaň podpořena i v digitálu (Youtube, PPC a RTB komunikace) a využije také venkovních ploch (citylighty a bigboardy na stálých outdoorových plochách po celém Česku, dále také polepy tramvají a trolejbusů). Dále se objeví v tisku, v denících, týdenících i lifestylových časopisech. Motiv kampaně se objeví i na teploměrech čerpacích stanic.
Komentáře