upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Česká podnikatelská pojišťovna
Jedním tahem, pojištěno vše šmahem

Klient Vienna Insurance Group
Značka Česká podnikatelská pojišťovna
Obor Finanční služby

Česká podnikatelská pojišťovna spustila jarní kampaň, kterou chce podpořit zájem o majetkové pojištění a nabídnout nový produkt Domex+. Kampaň poběží od dubna do června. Zaměří se na pojištění majetku a odpovědnosti. Podle marketingové ředitelky České podnikatelské pojišťovny Jolany Kolaříkové totiž lidé toto pojištění často podceňují.

Součástí kampaně je spot s Patem a Matem. Ten bude k vidění na televii Nova, Prima, TV Barrandov a Óčku, dále bude promítán na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně a Otrokovicích.

Zároveň bude kampaň podpořena i v digitálu (Youtube, PPC a RTB komunikace) a využije také venkovních ploch (citylighty a bigboardy na stálých outdoorových plochách po celém Česku, dále také polepy tramvají a trolejbusů). Dále se objeví v tisku, v denících, týdenících i lifestylových časopisech. Motiv kampaně se objeví i na teploměrech čerpacích stanic.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy