Arnold Prague
Česká podnikatelská pojišťovna
Když výhra, tak pořádná!
- Televize
- 4277
Klient | Česká podnikatelská pojišťovna, Vienna Insurance Group |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | Česká podnikatelská pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Pat Mat production |
Režisér | Miloš Kočí |
Česká podnikatelská pojišťovna uvádí nový televizní spot s postavičkami dvou nešikovných kutilů Patem a Matem. Spot propaguje vyhlášení soutěže pro nové pojištěnce o šest osobních vozů, každý v hodnotě čtvrt milionu korun. Kampaň oficiálně startuje 8. dubna, soutěž poběží od dubna do konce června. Vyhrát může ten, kdo si u této pojišťovny sjedná životní nebo neživotní pojištění s minimálním ročním pojistným 1.800 Kč, vyplní správně anketní lístek a vymyslí originální slogan. Návrhy vyhodnotí do konce srpna odborná porota, předání cen má proběhnout v září.
Nový spot je nasazen v televizních stanicích společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a v televizi Óčko. "Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější online podporu. Nechali jsme vyrobit také rozhlasový spot a nově využijeme reklamních ploch na telefonních kabinách, ve vagonech pražského metra a v prostorách vlakových nádraží v celém Česku," doplňuje ředitelka marketingového úseku pojišťovny Jolana Kolaříková.
Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách, a dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, TV Maxu, Světu motorů, Sportu, Blesku, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Perfect Woman, Sofii Bydlení, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.
Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.
Komentáře