upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Arnold Prague

Česká podnikatelská pojišťovna
Když výhra, tak pořádná!

Klient Česká podnikatelská pojišťovna, Vienna Insurance Group
Mediální agentura Medea
Značka Česká podnikatelská pojišťovna
Obor Finanční služby
Produkce Pat Mat production
Režisér Miloš Kočí

Česká podnikatelská pojišťovna uvádí nový televizní spot s postavičkami dvou nešikovných kutilů Patem a Matem. Spot propaguje vyhlášení soutěže pro nové pojištěnce o šest osobních vozů, každý v hodnotě čtvrt milionu korun. Kampaň oficiálně startuje 8. dubna, soutěž poběží od dubna do konce června. Vyhrát může ten, kdo si u této pojišťovny sjedná životní nebo neživotní pojištění s minimálním ročním pojistným 1.800 Kč, vyplní správně anketní lístek a vymyslí originální slogan. Návrhy vyhodnotí do konce srpna odborná porota, předání cen má proběhnout v září.

Nový spot je nasazen v televizních stanicích společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a v televizi Óčko. "Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější online podporu. Nechali jsme vyrobit také rozhlasový spot a nově využijeme reklamních ploch na telefonních kabinách, ve vagonech pražského metra a v prostorách vlakových nádraží v celém Česku," doplňuje ředitelka marketingového úseku pojišťovny Jolana Kolaříková.

Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách, a dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, TV Maxu, Světu motorů, Sportu, Blesku, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Perfect Woman, Sofii Bydlení, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy