Arnold Prague
Česká podnikatelská pojišťovna
Klídek
- Televize
- 1122
Klient | Vienna Insurance Group |
---|---|
Značka | Česká podnikatelská pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Česká podnikatelská pojišťovna zahájila podzimní kampaň s připojištěním odcizení celého vozidla pod názvem Klídek. Kampaň poběží od 1. října do konce roku 2017. Mottem kampaně je sdělení "Klídek, my vás bez auta nenecháme!"
Motiv kampaně se objeví na billboardech, bigboardech, na stálých outdoorových plochách ČPP po celém Česku a k vidění bude i na teploměrech u čerpacích stanic. "Novinkou letošní podzimní kampaně je využití reklamních ploch na tramvajích a trolejbusech v Praze a dalších regionálních městech," sdělila Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR. Objeví se v Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové a Plzni.
Součástí kampaně je i televizní spot s Patem a Matem. Jejich příběh začíná v okamžiku, kdy v okolí řádí zloději aut. Kutilové se obávají odcizení svého vozu, proto mu odmontují volant, připevní ho masivními řetězy k lampě a nasadí mu bezpečnostní "botičku". Druhý den ráno zjišťují, že i přes jejich snahu vůz na místě není. Spot bude k vidění na televizních stanicích skupin Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko.
Kampaň se objeví i v tisku (např. Právo, Hospodářské noviny, Lidové noviny, Deník, MF Dnes), stejně tak např. na rádiu Bonton a Frekvence 1. Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu už několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.
Komentáře