upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Arnold Prague

Česká podnikatelská pojišťovna
Klídek

Klient Vienna Insurance Group
Značka Česká podnikatelská pojišťovna
Obor Finanční služby

Česká podnikatelská pojišťovna zahájila podzimní kampaň s připojištěním odcizení celého vozidla pod názvem Klídek. Kampaň poběží od 1. října do konce roku 2017. Mottem kampaně je sdělení "Klídek, my vás bez auta nenecháme!"

Motiv kampaně se objeví na billboardech, bigboardech, na stálých outdoorových plochách ČPP po celém Česku a k vidění bude i na teploměrech u čerpacích stanic. "Novinkou letošní podzimní kampaně je využití reklamních ploch na tramvajích a trolejbusech v Praze a dalších regionálních městech," sdělila Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR. Objeví se v Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové a Plzni.

Součástí kampaně je i televizní spot s Patem a Matem. Jejich příběh začíná v okamžiku, kdy v okolí řádí zloději aut. Kutilové se obávají odcizení svého vozu, proto mu odmontují volant, připevní ho masivními řetězy k lampě a nasadí mu bezpečnostní "botičku". Druhý den ráno zjišťují, že i přes jejich snahu vůz na místě není. Spot bude k vidění na televizních stanicích skupin Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko.

Kampaň se objeví i v tisku (např. Právo, Hospodářské noviny, Lidové noviny, Deník, MF Dnes), stejně tak např. na rádiu Bonton a Frekvence 1. Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu už několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy