Arnold Prague
Česká podnikatelská pojišťovna
Vracíme věci do pořádku už 20 let
- Televize
- 1261
Klient | Česká podnikatelská pojišťovna |
---|---|
Značka | Česká podnikatelská pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Česká podnikatelská pojišťovna zahajuje jarní kampaň na podporu prodeje pojištění. Kampaní chce pojišťovna veřejnosti připomenout, že ČPP letos slaví 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma.
„Nabídku cestovního pojištění ČPP propagovala už v roce 2012, z hlediska ohlasu se jednalo o nejúspěšnější kampaň posledních let. Proto jsme využili tento typ pojištění také pro nabídku benefitu v rámci letošní jarní kampaně,“ vysvětluje Igor Rolínek, vedoucí úseku marketingu.
Stěžejním pilířem kampaně je televizní spot, který bude k vidění na kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích. Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Denících ČR, Právu, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Instinktu, Týdnu, Sport magazínu, Světě motorů, Blesku, Blesku pro ženy, Sedmičce, Exkluzivu, Metru, 5plus2, Týdeníku Televize, TV Maxu, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.
Komentáře