upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Arnold Prague

Česká podnikatelská pojišťovna
Vracíme věci do pořádku už 20 let

Klient Česká podnikatelská pojišťovna
Značka Česká podnikatelská pojišťovna
Obor Finanční služby

Česká podnikatelská pojišťovna zahajuje jarní kampaň na podporu prodeje pojištění. Kampaní chce pojišťovna veřejnosti připomenout, že ČPP letos slaví 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma.

„Nabídku cestovního pojištění ČPP propagovala už v roce 2012, z hlediska ohlasu se jednalo o nejúspěšnější kampaň posledních let. Proto jsme využili tento typ pojištění také pro nabídku benefitu v rámci letošní jarní kampaně,“ vysvětluje Igor Rolínek, vedoucí úseku marketingu.

Stěžejním pilířem kampaně je televizní spot, který bude k vidění na kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích. Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Denících ČR, Právu, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Instinktu, Týdnu, Sport magazínu, Světě motorů, Blesku, Blesku pro ženy, Sedmičce, Exkluzivu, Metru, 5plus2, Týdeníku Televize, TV Maxu, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy