Havas Worldwide Prague
Česká pojišťovna
Jarní kampaň
- Online
- 756
Klient | Česká pojišťovna |
---|---|
Značka | Česká pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Česká pojišťovna uvádí kampaň, která bude k vidění v outdooru, zejména na billboardech a bigboardech ve velkých aglomeracích. Do mediamixu patří i ambientní média, rádiové spoty, tisková inzerce a online formáty. Kampaň poběží v dubnu a v květnu. Hlavním sdělením je rychlost likvidace v majetkovém pojištění a v autopojištění. Sdělení vychází z dlouhodobých statistik ČP.
Kampaň se opírá o dva klíčové vizuály, jeden k autopojištění, druhý k majetkovému pojištění. Pojišťovna cílí zejména na muže a ženy ve věku 30 až 45 let, na rodiny i jednotlivce s příjmem odpovídajícím průměrné domácnosti v ČR. Novinkou je vizuální styl komunikace, který má posílit značku v tištěných a video formátech a zviditelnit její hlavní sdělení.
Komentáře