upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague

Česká pojišťovna
Jarní kampaň

Jarní kampaň
Klient Česká pojišťovna
Značka Česká pojišťovna
Obor Finanční služby

Česká pojišťovna uvádí kampaň, která bude k vidění v outdooru, zejména na billboardech a bigboardech ve velkých aglomeracích.  Do mediamixu patří i ambientní média, rádiové spoty, tisková inzerce a online formáty. Kampaň poběží v dubnu a v květnu. Hlavním sdělením je rychlost likvidace v majetkovém pojištění a v autopojištění. Sdělení vychází z dlouhodobých statistik ČP.

Kampaň se opírá o dva klíčové vizuály, jeden k autopojištění, druhý k majetkovému pojištění. Pojišťovna cílí zejména na muže a ženy ve věku 30 až 45 let, na rodiny i jednotlivce s příjmem odpovídajícím průměrné domácnosti v ČR. Novinkou je vizuální styl komunikace, který má posílit značku v tištěných a video formátech a zviditelnit její hlavní sdělení.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy