upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Česká pojišťovna
Když brouček stůně

Klient Česká pojišťovna
Značka Česká pojišťovna
Obor Finanční služby

Česká pojišťovna představuje v rámci rozšíření pojištění Můj život produktovou novinku dětského životního pojištění, kterou od dubna podporuje nová kampaň s mottem Když brouček stůně, zůstaňte s ním doma. Kampaň připravila agentura Young &Rubicam.

"Naším cílem je poukázat na to, že nejlépe se v době nemoci o své dítě dokáže postarat jeho rodič. A že přitom nemusí přicházet o peníze," tvrdí marketingový ředitel České pojišťovny Jan Chvojka.

Kampaň zahrnuje televizní sponzoring, out-of-home reklamu, rádia, online média včetně pre-rollů a tisk. Poběží do konce května. V rámci komunikace nabízí pojišťovna také odměnu těm, kteří zanechají svůj kontakt pro další oslovení na webu Zodpovědný rodič. Jde o knížku dvanácti originálních Pohádek pro nemocné broučky, kterou napsal reklamní kreativec a vítěz ceny Magnesia Litera 2015 Petr Stančík.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy