Young & Rubicam
Česká pojišťovna
Když brouček stůně
- Televize
- 8305
Klient | Česká pojišťovna |
---|---|
Značka | Česká pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Česká pojišťovna představuje v rámci rozšíření pojištění Můj život produktovou novinku dětského životního pojištění, kterou od dubna podporuje nová kampaň s mottem Když brouček stůně, zůstaňte s ním doma. Kampaň připravila agentura Young &Rubicam.
"Naším cílem je poukázat na to, že nejlépe se v době nemoci o své dítě dokáže postarat jeho rodič. A že přitom nemusí přicházet o peníze," tvrdí marketingový ředitel České pojišťovny Jan Chvojka.
Kampaň zahrnuje televizní sponzoring, out-of-home reklamu, rádia, online média včetně pre-rollů a tisk. Poběží do konce května. V rámci komunikace nabízí pojišťovna také odměnu těm, kteří zanechají svůj kontakt pro další oslovení na webu Zodpovědný rodič. Jde o knížku dvanácti originálních Pohádek pro nemocné broučky, kterou napsal reklamní kreativec a vítěz ceny Magnesia Litera 2015 Petr Stančík.
Komentáře