upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague

Česká pojišťovna
Opuštěná domácnost

Opuštěná domácnost
Klient Česká pojišťovna
Značka Česká pojišťovna
Obor Finanční služby

Česká pojišťovna rozjíždí svou letní kampaň, která se soustředí na komunikaci cestovního pojištění, k němuž jako výhodu přidává takzvané pojištění opuštěné domácnosti, tedy krátkodobé pojištění domácnosti po dobu sjednaného cestovního pojištění. Kampaň běží od 15. června do 31. srpna, v tomto období také platí nabídka. Kampaň bude k vidění především v tisku, v online médiích, na pobočkách České pojišťovny či obchodních místech a na venkovních nosičích. Má za úkol posílit značku a podpořit sjednávání cestovního pojištění.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy