upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Česká pojišťovna
Papoušek pojišťovák

Klient Česká pojišťovna
Značka Česká pojišťovna
Obor Finanční služby
Režisér Carlos Baer
Art director Eve Kemanes, Marcos Campos
Creative director Tereza Svěráková, Dora Pružincová
Copywriter Dora Pružincová, Jiří Kirchner
Account manager Patricie Hálková, Markéta Petruželková

Agentura Young & Rubicam Praha pojala nízkorozpočtovou kampaň na podporu Pojištění mazlíčků pro Českou pojišťovnu netradičně. Pojištění totiž ve zverimexu nabízel cvičený mluvící papoušek žako jménem Karel. Trénoval ho Ota Bareš, zkušený cvičitel zvěře, který předtím pracoval se zvířaty v hollywoodských filmech jako Bournův mýtus (2004), Iluzionista (2006) či Wanted (2008). Žako Karel byl po třech měsících každodenního tréninku připraven předvést světu své schopnosti.

„Umístili jsme ho do zverimexů, kde v době akce zákazníkům doporučoval pojištění mazlíčků. Pracovali jsme s myšlenkou, že nejlepší doporučení pojištění je od těch, kterých se týká – tedy přímo od mazlíčků," říká ředitel Young & Rubicam Tomáš Dvořák. Karlovu "kancelář" tvořila klec s vestavěným tabletem, na kterém byla připravena landing page vyzývající zákazníky ke koupi pojištění.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy