upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SYMBIO Digital

Česká Pojišťovna
Redesign Ceskapojistovna.cz

Redesign Ceskapojistovna.cz
Klient Česká Pojišťovna
Značka Česká Pojišťovna
Obor Finanční služby
Produkce SYMBIO Digital
Art director Jakub Ryvola
Grafika/ilustrace David Arazim
Account manager Jan Pažin, Kateřina Janotová, Project manager: Jaroslav Kalina

Cíl: Vytvořit moderní uživatelsky příjemný portál, kde se návštěvníci nebudou cítit jako na webu „pojišťovny“.

Výsledek: Každodenní práce na portálu trvala heroických 6 měsíců a vzala všem zúčastněným spoustu sil. Všechno ale vynahradily pozitivní reakce od klienta, uživatelů i odborné veřejnosti.

Obsah projektu:  Jen pro uživatele. Celou strukturu stránek jsme změnili tak, aby uživatelé rychle a pohodlně našli všechno, co hledají. Všechno ostatní jsme tomuto cíli podřídili.

Produkty jinak. Hledání produktů je možné pomocí klasického rozcestníku, nebo pomocí jednoduché vizuální kalkulačky „celkové úrovně pojištění“ uživatele.

Pomáháme. Nebojíme se vysvětlit uživatelům, k čemu jsou prvky na stránce dobré a jak je mohou použít. Používáme k tomu doplňkovou grafiku po stranách hlavního sloupce.

Jsme stále s vámi. Samozřejmostí je napojení na sociální sítě, ať už pomocí možnosti sdílení libovolné stránky s přáteli nebo třeba živého feedu z Twitteru.

Skoro jako e-shop. Při zpracování produktových stránek jsme se inspirovali jednoduchostí e-shopů a jejich důrazem na přínos informací pro uživatele.

Na čem to běží? Technologické řešení jsme ve spolupráci se společností Cleverbee postavili na open-source nástroji Liferay.

Dodané služby
Tvorba WWW prezentací
Programování internetových aplikací
Psaní textů pro web
Grafické práce
Internetový marketing

Popis řešení: Do projektu jsme šli s představou, že návštěva stránek tradiční pojišťovny nemusí nutně být výpravou malého člověka na nepřátelské území finančních termínů a složitých obchodních podmínek. Protože, i když se na to snažíme nemyslet, pojištění je produkt pro každodenní život. A takové by měly být i stránky – živé a navržené pro lidi. Návštěvníkům nabízíme především přehledně strukturované informace. Na první pohled jsou proto jasně patrné výhody, které pro klienta z pojištění vyplývají, a také všechny vlastnosti, které odlišují jednotlivé produkty. Uživatel si tak může vždy vybrat produkt přesně podle svých potřeb. Co nejsnazší rozhraní pro kontakt klienta s pojišťovnou (od online sjednání pojištění až po mapu poboček) přispívá k prodejním cílům portálu. Z grafického hlediska je moderní čistý design součástí celkového rebrandingu České pojišťovny, který akcentuje aktivní a živý přístup této instituce k její dlouholeté tradici. Jsme rádi, že díky odvaze klienta může být součástí tohoto přístupu i námi vytvořený portál.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy