Digital Vision
Česká pojišťovna
Vodjeďte na bergle s cestovkem vod Českej
- Online
- 1489
Klient | Česká pojišťovna |
---|---|
Značka | Česká pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Česká pojišťovna připravila novou regionální online kampaň na podporu cestovního pojištění. Staví přitom hlavně na jazykových odlišnostech šesti vybraných měst - Brna, Českých Budějovic, Olomouce, Ostravy, Plzně a Prahy. Kampaň probíhá od začátku února do poloviny března a kopíruje termíny jarních prázdnin v jednotlivých regionech. Její součástí je i 20% online sleva na cestovní pojištění.
"Pro každý region jsme připravili vizuály na míru. Kromě vyobrazení památek, které jsou pro konkrétní město typické, využíváme také specifické nářečí dané oblasti," vysvětluje Pavel Mužík z Útvaru řízení internetového prodeje České pojišťovny. Na celorepublikové úrovni kampaň zastřeší obecný vizuál, kromě toho ji doplňují videa umístěná na sociálních sítích, Youtube a pobočkách České pojišťovny. Kampaň využívá i display reklamu zejména na serverech Seznam.cz a CSFD.cz.
Součástí celé komunikace je i online lyžařská hra, jejíž vítěz získá dárkový poukaz na sportovní vybavení v hodnotě 5000 korun. Soutěží se na webových stránkách Borci na svahu.
Komentáře