Young & Rubicam
Česká spořitelna
190 let
- Televize
- 3958
Klient | Česká spořitelna |
---|---|
Značka | Česká spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Tomáš Mašín |
Creative director | Jaime Mandelbaum |
Copywriter | Miroslav Pomikal, Richard Svárovský |
Grafika/ilustrace | Markéta Kořínková |
Web | https://twitter.com/190LetCS |
Česká spořitelna si letos připomíná 190 let od svého vzniku. Činnost začala jako Schraňovací pokladnice pro hlavní město Prahu a pro Čechy dne 12. února 1825, v den narozenin císaře Františka I. Vznikla podle vzoru tehdejší Erste Österreichisches Spar-Casse ve Vídni, od roku 2000 spořitelnu vlastní prakticky táž rakouská Erste Bank.
K připomenutí výročí vznikl televizní spot v režii Tomáše Mašína a na straně agentury zastřešený Terezou Svěrákovou, pro níž to byla první velká práce pro příchodu do Young & Rubicam. "Budeme ho nasazovat opatrně skrz rok 2015. Je to spíš oslava, než výrazná marketingová kampaň," podotkl ke spotu Josef Havelka, marketingový ředitel České spořitelny.
Spot vznikal časosběrnou metodou, realizace zabrala dva a půl měsíce. Reálné postavy v kostýmech se točily na klíčovacích pozadí a pak vsadily do "kompilátu české krajiny", jak řekl režisér Mašín, s prvky podobnými skutečným, třeba libereckého Ještědu. K připomenutí výročí vznikly také speciální emblémy, respektive doplněk standardního loga.
Komentáře