upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Česká spořitelna
Fanouškiáda

Fanouškiáda
Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby

Česká spořitelna, generální partner Českého olympijského týmu 2013-16, spouští před nadcházejícími hrami v Soči kampaň Fanouškiáda, pro fanoušky českých olympioniků. Startuje 20. ledna na www.fanouskiada.cz, hraje se v ní o tři medaile z ryzího zlata v celkové hodnotě 1 milion Kč a dále denní a týdenní ceny v podobě spotřebního zboží. Budou se sbírat body za každodenní aktivity.

Akci doprovází produktová kampaň se speciální nabídkou - do 28. února založení osobního účtu a jeho roční vedení zdarma, plus debetní kartu Visa ve speciálním designu. Navíc za každou medaili, kterou získají naši sportovci, přidá banka další měsíce zdarma: za každou zlatou tři měsíce, za stříbrnou dva měsíce a za bronzovou měsíc.

Spořitelna kampaň prováže i se svým vernostním programem iBod.

Doplnění z 27. 2.: Do soutěže na webu se zaregistrovalo a aktivně zapojilo téměř 70.000 fanoušků. Samotnou webovou stránku pak zhlédlo přes 200.000 unikátních návštěvníků.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy