Vlastní tvorba
Česká spořitelna
Fanouškiáda
- Online
- 2418
Klient | Česká spořitelna |
---|---|
Značka | Česká spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Česká spořitelna, generální partner Českého olympijského týmu 2013-16, spouští před nadcházejícími hrami v Soči kampaň Fanouškiáda, pro fanoušky českých olympioniků. Startuje 20. ledna na www.fanouskiada.cz, hraje se v ní o tři medaile z ryzího zlata v celkové hodnotě 1 milion Kč a dále denní a týdenní ceny v podobě spotřebního zboží. Budou se sbírat body za každodenní aktivity.
Akci doprovází produktová kampaň se speciální nabídkou - do 28. února založení osobního účtu a jeho roční vedení zdarma, plus debetní kartu Visa ve speciálním designu. Navíc za každou medaili, kterou získají naši sportovci, přidá banka další měsíce zdarma: za každou zlatou tři měsíce, za stříbrnou dva měsíce a za bronzovou měsíc.
Spořitelna kampaň prováže i se svým vernostním programem iBod.
Doplnění z 27. 2.: Do soutěže na webu se zaregistrovalo a aktivně zapojilo téměř 70.000 fanoušků. Samotnou webovou stránku pak zhlédlo přes 200.000 unikátních návštěvníků.
Komentáře