Rust Klemperer
Česká spořitelna
Životní pojištění Flexi
- Televize
- 2790
Klient | Česká spořitelna |
---|---|
Značka | Česká spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Pojišťovna České spořitelny zahajuje jarní marketingovou kampaň zaměřenou na zajištění proti vážným životním situacím. Novým reklamním spotem primárné cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží do konce dubna.
Zahajuje ji sponzoring vzdělávacího minipořadu o životním pojištění na ČT1. Od 10. března poběží v televizích Nova, Prima, Barrandov a Atmedia (produkt At max) nový reklamní spot. Paralelně s ním se spustí online komunikace na zpravodajských portálech (Seznam, iDnes, Aktuálně, iHNed) i na speciálních finančních serverech. Koncept doplní tisková inzerce v novinách a časopisech.
Komentáře